Bara plugg

Sophie Arding 2008-10-17 @ 10:14:33
Nu har jag kommit hem till kära Huskvarna igen. Var nog någon månad sen jag var här sist. Dessvärre får jag roa mig med att sätta mig och plugga större delen av tiden. Måste verkligen sätta  fart, det r bara två veckor kvar till tentorna nu. Shiit! Min dag kommer iaf se ut såhär: Plugga fram till lunch, laga lunch till mig och bror som också pluggar. Efter får jag plugga lite mer till mor kommer hem vid 15. Fika och sen en snabbis in till stan och ikea. Måste köpa present till bror min. Förslag?

Anyway, nu måste jag sätta igång. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

allt bra där borta i studentlägenheterna? hihih hoppas de. här är de kanon lite stressigt o mycket plugg men ska iväg till helgen en spa helg så de blir rätt skönt. hehe syns nån dag kramar Monka

2008-10-21 @ 21:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback