Inflyttningsfest

Sophie Arding 2008-10-14 @ 13:18:45
Vilken lyckad inflyttningsfest vi hade i lördags som slutade i ett enda stort nötkrig. Som tur var hade jag några av mina vänner som kunde komma trots de blev tillfrågade så tätt inpå. Däremot var det desto fler från Victors hockeylag som kom vilket var väldigt roligt. Kvällen slutade som förra helgen nere på gastons. Vi kom inte längre den här gången heller. Dagen efter blev dessvärre lite tråkigare när vi skulle ut och städa. Krossade nötter låg över hela golvet och trots att vi hade hängt upp sopsäckar lite överrallt i rummet så var de nästan tomma. Jag citerar -" det kvittar hur många sopsäckar man hänger upp, man får nästan hänga en påse på varje arm när de kommer för att man ska förstå att man ska slänga skräpet!" Haha, sjukt bra sagt. För er som missade denna makalösa inflyttningsfest kan jag säga att det finns en till att vänta. Enbart för er! =)







Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag ser fram emot den, trots att jag va på gästlistan på den i helgen ;-)! Pusspuss flytt-tanten

2008-10-14 @ 19:51:29
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Moni

du hittade till min blogg ;) hihi glad jag blir,, du kan väl adda mig på msn me gummsi ;) sjukt kul i helgen tack för de må jag säga ;) ja tycker jag du kan säga till honom hehe de är faktist jätte nyttigt. när ska du ha inflyttningsfest igen? haha

puspsuss monkann

2008-10-14 @ 22:24:42
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback