Sjuk igen

Sophie Arding 2008-10-09 @ 19:24:28
Har varit på stan med Matilda idag. Vi ska göra det till en vana att vi träffas varje gång hon kommer ner. Men som sagt, vi var nere på stan och jag skulle hitta något fint att ha till lördag. Dum som jag är följer jag med in i en skoaffär. Pang säger det direkt och jag är fast. Denna gången hittar jag ett par rempumps som jag har trånat efter i all min hemlighet. De perfekt rempumpsen också och till ett väldigt bra pris. Vad göra? De var så sjuuukt snygga på!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

de va asnajs!

2008-10-11 @ 08:29:56
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Johanna Båstad

Fantastiska, vart hittade du dem??

Var festen bra i helgen? Hade vart kul att vara med!

Puss o kram

2008-10-14 @ 10:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback