Skandal!

Sophie Arding 2008-10-08 @ 23:54:42
Ikväll har jag haft hela kvällen för mig själv. Vad ska man göra när man sitter alldeles ensam? Kolla på film! Länge har jag velat se årets mest omtalade film, filmen som har höjts till skyarna. Mina förväntningar hade byggts upp till höga höga berg, men föll snabbt pladask ner ju längre filmen gick. Helt ärligt var den inget alls bra. Vilken besvikelse. Jag som brukar gilla sånna här fjantiga filmer med lyckliga slut. Till råga på allt så visade det sig att världens mest begåvade, och snyggaste, skådespelare var lagt åt helt fel håll. Varför hindrade ingen mig från att se den? Önskar jag inte gjort det!


Kommentarer
Postat av: sis

Nu tycker jag du är kinkig! Den var ju hur bra som helst!!! Kram

2008-10-09 @ 09:59:20
Postat av: Matilda

Mmmm men han kan ju inte va som mr.darcy alltid ;-)

2008-10-09 @ 21:12:18
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Johanna

jag älskar den filmen :)

2008-10-10 @ 19:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback