Slappedag

Sophie Arding 2008-10-22 @ 18:32:39
Idag har jag tagit ett brejk från pluggandet. Eller, ska sitta lite ikväll, för snart ska jag åka och hämta Anna. Vi ska köpa hem thai mat och sen sitta och plugga. Blir nog lite bonde söker fru samtidigt, men senare ska vi se oskyldigt dömd. Har inte sett det någon gång, men det verkar vara bra. Victor är och spelar i Hässleholm ikväll, så det blir en riktig tjejkväll. Ska bli kul!
Tog en rätt dålig bild på min utstyrsel idag med. Länge sen nu. Kände att jag hade tid med det för en gång skull. Hehe. Blir bättre nästa gång.



Det var fint väder idag så jag valde min skinnjacka från rock´n republic, scarf från HM, randig tröja från lindex, kjol från HM, Skor från sko-rönne och väska är från Esprit. That´s all folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback