Hemma!!

Sophie Arding 2008-09-14 @ 11:41:26
Ett litet snabbinlägg här bara. I fredags var det dags att åka hem till huskvarna igen. Länge sedan jag var hemma nu. Senast var en övernattning i mitten på juli och innan dess midsommar. Har som sagt jobbat heela sommaren och inte haft någon tid över till annat. När skolan börjat har det nästan blivit ännu värre. Men nog om det. Tog vägen förbi Lager 157 och shoppade loss där innan jag åkte hem. (Självklart kunde jag inte motstå de söta baby kläderna från svea, så det fick bli en dress med hem. Lilla Sofia blev ju så glad över den förra vi gav henne med massa elefanter på.) Tog inte alls lång tid att åka dit och vägen var väldigt smidig. Största anledningen till att jag åkte hem var att vi skulle ha kräftskiva med hela familjen. Får man ju inte missa. Det var mycket gott och framåt midnatt kom gamla kassettband fram där jag och min syster spelat in massa skönsång. Mycket vackert!! Anyway, idag ska jag hälsa på Johanna och förhoppningsvis Matilda, om jag får tag på henne.

Förresten Matilda. Det skulle inte förvåna mig om det skulle vara jag som lämnat skivan. Kobojsarna var ju vääldigt heta när vi var på tjejhelg hos dig i Halmstad...

Kommentarer
Postat av: Johanna

kräftskiva/nostalgikväll :) det va riktigt trevligt å se dig idag.. kram

2008-09-14 @ 19:11:10
Postat av: Matilda

De är la inte kobojsarna som har gjort våldtäktsmän? På denna skivan stod det 08-04-30. Kan de va din?

2008-09-14 @ 23:03:53
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: johanna

ne, det är maskinen som gjort våldtäcksmän.. :) sophie, är du ledig alla helger? jag kollar upp lite hur det ser ut för mig här framöver. måste ju boka in en helg nu :)

2008-09-18 @ 16:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback