Nollning bilder

Sophie Arding 2008-09-02 @ 13:45:31
Jag har inte glömt att jag lovade lägga in bilder från nollningen, utan har bara inte haft tillgång till internet pga flytten. Ja, det stämmer, nu sitter jag i vår nya lägenhet i Halmstad. Mycket stökig men skönt att ha kommit på plats. Glömde förresten skriva i förra inlägget att jag under nollningen sprang på Fredrik Ljungberg. Eller sprang på och sprang på snarare mötte honom. Var tvungen att kolla efter tre gånger för att försökra mig själv att det var han. Haha. Iaf, här kommer lite bilder.



Mitt lag i femkamp. F.v. Pontus, Christoff, Pernilla och Teo

Staben. F.v. Straffmästare Q Klös, Sergeant Softis, sergeant Tant och General Muht ta

Jag och Anna på övnings gasquen

Piff och puff dansen

Ölhävartävling

Straffmästare Q Klös

Bygga sandslott. En byggare bygger alltid högst!!

Amfi gyckel

Byggdag vid nissan

Bygga flotte

Bygga laudbil

Bygga torn. Byggare bygger alltid högst!!

Kultur Kungen gör en Anja

Kan nollor flyta?

Avklädning lekledare

Avklädning staben

Såhär såg de ut! (om de inte hade tittat bort)

Finsittning. F.v. Linnea, Emma, Anna och Mimmi

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahaha! Richard tycker att tornet va lite klent! Haha! I övrigt ser de bra ut hörru! Staberna 06 va iof lite lite lite snyggare och lite lite roligare. De är ett faktum. Pusspus

2008-09-02 @ 17:43:47
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Matilda

Jag kommer till dig på måndag, och då vill jag se ALLA bilder från nollningen samt allt du kommer ihåg! Haha de här e sinnes. Kolla min blogg ska du få se de högsta tornet;-)! Jag är imponerad av grävmaskinen. Fast vi ska nog kalladen grävis eller ngt, för maskin är ngt annat..... en symaskin en symaskin..... haha

2008-09-03 @ 10:23:31
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback