Älskar det här

Sophie Arding 2009-12-01 @ 20:18:47




Mina vänner är de absolut bästa som finns. Vill ha dem här, nära mig så att jag kan träffa dem oftare. I helgen har jag varit hemma i Huskvarna och bara tagit det lugnt. Träffat familje och bakat lussebullar. Såklart träffade jag mina pinglor för en kväll på stan. Alltid lika roligt vi har tillsammans och tiden blir alldeles för kort. Vilken tur att vi snart ses igen på vår traditionella juldagspartaj. =P Skulle inte byta bort er för miljoner!!

Kommentarer
Postat av: Johanna S

Ah, va du är go. Jag kan berätta att jag känner precis likadant. Man blir sprudlande glad när man får träffa er :)

2009-12-01 @ 20:27:50
Postat av: Johanna R

Skulle aldrig byta bort dig heller!! som sagt tur att det är jul snart. Kram kram

2009-12-06 @ 11:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback