Julfika

Sophie Arding 2009-12-08 @ 19:12:48
I går kväll fick jag ett jätteryck och började göra knäck. Nöjde mig inte med detta utan fortsatte sedan göra biscotti och därefter pepparkaksmuffins. Efter allt bakande och fixande tog jag och Victor och provsmakade allt, men jag nöjde mig inte med detta heller. Så jag jag bjöd in mina fina vänner på en Julfika här hos oss efter föreläsningen vi hade idag. Tyvärr skulle Anna jobba, men hon ska minsann få smaka mina kakor imorgon i skolan istället. Det blev tillslut Sandra, Emma och Niklas som följde med hem och smakade på alla kakor med lite glögg och julmust. Vilket julmys det blev. =)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vill se en nice bild på det hela =)

2009-12-08 @ 22:00:48
Postat av: Johanna

Åh, tänk om man bodde närmare ;)

2009-12-08 @ 22:05:14
Postat av: Sophie

Ja då hade du fått komma och fika varje dag!! =)

2009-12-09 @ 18:27:19
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback