Tillägnat bror

Sophie Arding 2009-02-06 @ 16:35:10


Denna veckan har gått i raketfart och vad har jag nu gjort..? Skola, skola och skola. Har bannemig inte gjort något annat. Var på ge-kås i måndags (inlägg om det kommer senare) och kåren en sväng i onsdags, annars zero. Vad har då min bror hittat på denna veckan? FÄLTVECKA!! Tjoho. Det här inlägget är endast för den medlidan jag har för honom och vad han har fått utstå denna veckan. Trots min korta vistelse i lumpen, hann jag med en sväng ut jag också. Det är ingen lek ska jag säga. Hoppas få höra av honom snart och se hur han har haft det.

Bilden ovan är på mig och Eva i luckan i den utsökta M90:n och stridsväst (som var helt omöjlig att sätta ihop), nedan är Eva med den fina pingvin-skyddsvästen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback