Bättre sent....

Sophie Arding 2009-01-29 @ 18:55:56

Nu är det dags att uppdatera igen efter att ha fått några förfrågningar om jag fortfarande lever. Jag gör det, har bara inte hunnit med att sätt mig vid datorn. Jag har under dessa veckor hunnit med att umgås mycket med mina söta vänner, relaxa med mor och syster och även lite shopping. Ovanför har ni mitt nyaste fynd. Kofta från Vila för endast 120:-.


I helgen ska jag och Victor (tloml) ha en helg helt för oss själva. Äta god mat, kolla film och bara umgås. Man behöver lite kvalitetstid för sig själv ibland och nu var det länge sedan. Bilden ovan är från nyårsafton. Lite sent, men det får ni stå ut med. Nu ska jag laga kycklingfilé och pasta. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback