Ett kärt återseende

Sophie Arding 2009-01-09 @ 18:09:11
 

Som alla vet, som känner mig väl, är att jag kan få vissa beroendeknäppar ibland. Jag kan få för mig att jag vill se en film eller i detta fallet en serie so bad, att jag till slut blir helt tossig på det. Under min sista höst i trean hade jag Moulin rouge som offer. Jag kollade filmen nästan varje dag efter jag kom hem från skolan. Mitt nuvarande beroende är Stolthet och fördom som jag plöjt igenom X-antal gånger sen jag köpte den i somras. Har varit hemma en tid nu i jul och efter det har jag varit inne i en tentaperiods pluggande. Igår, äntligen, har jag fått återförena mig med den Engelska lantlivsidyllen igen. 4 avsnitt avklarade och två återstår. Vänta bara 1.06 min in i klippet. Mmmm.

Kommentarer
Postat av: Moni

helo my darling. ja visst är dem sååå snygga .men tyvörr för stora men funderar ändå på att köpa dem. hihi opps. vi ses på söndag min andra halva.. mis s you

2009-01-09 @ 22:01:08
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback