Examen

Sophie Arding 2009-01-17 @ 14:56:25

Hej, jag har tagit examen! =D

Back to life again! Har haft tentaperiod nu, men det är äntligen över. Förhoppningsvis har jag klarat en tenta av de två jag skrivit. Hehe! Helt tom i huvudet efter fem timmars tenta tog jag bilen och åkte hem till Huskvarna igen. Denna gången var det dags att fira Matildas examen. Grattis grattis!! Jättemysigt att träffa alla igen och vi fick jättegod marängswiss (hur det nu stavas) och hemmagkord chokladsås. Så mumsigt och så fint dom har fått till det i sin lägenhet. Det dracks en hel del vin och en massa skvaller om både det ena och det andra.

Idag har jag och pappa varit ute med farmor och köpt henne en ny tv. Vill med ha! Får nöja mig med vår nya soffa så länge. =P I eftermiddag ska jag ner och fika med Johanna på Arosfortet och hoppas på att Benita också kommer förbi en sväng innan hon flyttar ner till Kalmar.


Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-01-20 @ 14:03:32
Postat av: Johanna

ojdå, du kanske vill att man skriver nått också ;) det är så mysigt att ha dig här hemma. hoppas vi ses snart igen, relax blir det då :)

2009-01-20 @ 14:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback