Lite motivation tack!

Sophie Arding 2009-01-07 @ 13:47:34


Jahopp. Idag gick jag upp halv 10 och skulle börja plugga efter frukost. Jag har sedan dess gått igenom ritteknikens två kompendier och..... inget mer. Jo, jag har pratat i telefon med både Anna och Monika, läst igenom Victors arbete på 14 sidor, lagat misslyckad köttfärsås och surfat. Alltså allt som jaqg egentligen inte borde gjort, men jag har helt tappat min motivation. Hur kan få fram den igen? Vad gör ni för att motivera er?

Lovade visa lite bilder från dopet med, men eftersom prällen sa till oss att vi helst inte skulle fotografera under akten. Detta var för att det skulle förstöra Känslan och såklart lydde Sophie, paragrafryttare nummer ett, detta och det blev bara ett enda suddigt kort, smygtaget och utan blixt. De (fadder Victor, pappa, mamma, dopbarn och fadder Paulina) står till och med gömda bakom pianot och tavlan där psalmnumren sitter. Satte mig ändå längst fram för jag tänkte, "här borde man se bra", men ni ser ju hur det gick. Duktigt!!

Jag har även funderingar på att åka hem till Huskvarna en sväng imorgon. Stannar isf kanske till lördag. Behöver komma bort lite från lägenheten och hjälpen från pappa är alltid nödvändig. Imorgon bestämmer jag helt hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Benita

Hello babe!



Skulle du komma till Matilda på fredag?? Pöss kram

2009-01-12 @ 12:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback