Nyårsafton

Sophie Arding 2009-01-03 @ 10:58:44

Så var det början på ett nytt år.. igen.. Nya förhoppningar, förväntningar och besvikelse. Nyårsafton firade vi lugnt i Ängelholm hos Victors bror. Vi åt en utsökt trerättersmiddag bestående av bla laxmousse, oxfilé och creme brullé. Hela kvällen gick åt frosseri, bäbismys och Frittes jakt på den perfekta raketbilden då han upptäckt att han hade en fyrverkerifunktion på sin kamera. Hysteriskt roligt!! Syns nog i bakgrunden på bilden till och med. Sedan nyårsafton har jag hunnit plöja de två första filmerna i Sagan om ringen triologin och vi har även upptäckt en ny serie, Califonication, som vi kommit halvvägs in. Idag blir det dop och jag ska ha min nya klänning från Soaked in Luxury. Bilder kommer nog senare, eller om ett par dagar eftersom jag är lite efter.

Kommentarer
Postat av: Moni

helo vännen. när är du i halmstad igen? hockey den 11? hihi

2009-01-04 @ 12:09:27
URL: http://monkann.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ah va mysigt det låter :) Jag va hos pappa å åt middag. Vi gjorde egen planka, godare än någonsinn, fast den va väl mindre snygg. haha. Sen va jag i Bankeryd på en fest. Mycket trevligt :)

2009-01-06 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback