Tillbaka till verkligheten

Sophie Arding 2009-01-05 @ 18:12:34


Nu har du haft ledigt alldeles för länge hör jag en röst säga i mitt huvud. Damn, nu har jag behövt komma tillbaka till verkligheten igen. Nu har jag tillräckligt dåligt samvete över att jag inte pluggat något under lovet så det får vara nog. Lite ledigtmåste man ändå ta sig! Iaf, nu har jag tagit tag i skolan igen och har suttit hela dagen med massa instuderingsfrågor. Trist, men det behövs göras.

Idag är det -8 grader och strålande sol. Vilken vinterkyla. Jag satte på tjockjackan, mössan och tog mig en promenad ner till stranden. Näsan nästan storknade av den kalla luften. Hem och tillbaka till böckerna.
Inatt ska jag och Victor ha hockeyvaka. Ingen hockeyinsatt har väl kunnat missa att småkronorna har gått till final i JWM?! Har bokat tvättid 21-00 så vi har lite att göra fram till halv två när matchen mot Canada börjar. Nu måste jag ge mig ut i kylan och köpa lite kött till kvällen. Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Good luck baby! Här va det 23 minus i natt.... de är sjukt. Jag hade inte gått till stranden om jag va du, men du är en tuffing ;-) Hoppas pluggandet går bra. När kommer du hem nästa gång? Puss

2009-01-05 @ 19:41:22
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Matilda

Usch då.... inge vidare när motivationen tryter hörru! Men du är möjligen inte hemma den 16:e? Tänkte ha lite examensfirande då. Puss!

2009-01-06 @ 21:13:21
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: Matilda

På kvällen tänkte jag. Kanske en liten sväng ut efteråt också om man är sugen. Vore jätte kul om du ville! Hur går pluggandet nu då?

2009-01-07 @ 12:20:43
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback