något ont för alltid något gott med sig

Sophie Arding 2009-06-13 @ 12:53:49

Turen har vänt.. Vi har äntligen hittat våran lägenhet! Den ligger i, som jag skulle vilja påstå, Halmstads sötaste radhuslänga. Nämligen där Matilda och Richard hade sin lägenhet när de bodde här.  Den var lite nedgången, men skulle renoveras upp och Matilda, den såg precis ut som du trodde. =) Dörren till sovrummet var direkt till vänster och dörren till köket i vardagsrummet var det enda som skiljde lite. Fönsterbläcken var kaklade och sovrummet gigantiskt så att jag kommer kunna hjula runt våran dubbelsäng. Ett problem kvarstår: Hoppas vi får den nu bara.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Håller tummarna att ni får den!!

2009-06-13 @ 13:18:48
Postat av: anna

jag håller alla mina tummar!!!!

2009-06-14 @ 01:03:36
Postat av: Matilda

Gott! Jag ser fram emot att få bli lite nostalgisk!

2009-06-14 @ 20:22:12
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: johanna

jag hoppas verkligen på det här. speciellt eftersom jag med vill hjula runt eran säng ;)

2009-06-15 @ 16:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback