Sommarlov!

Sophie Arding 2009-06-08 @ 16:24:58

Bild från Bulls i fredags.

Så var skolan över. Vad ska man göra nu då hela juni fram till jag börjar jobba?! Anyway, omtentan gick som ordinarie tentan... skit..!! Få väl läsa massa teori i sommar. Kvällen var jag bjuden till Matildas klasskompis Emelie. Det var många nya ansikten där och väldigt roligt att få träffa lite nytt folk. Vi gick ner till Bulls och mötte upp Victor och Niklas. Var väldigt trött efter två veckors tentaplugg och en heldags ansträngning, så vi gick hem när Bulls stängde.

I Lördags umgicks jag med Matilda nere på stan. Tog en fika och en glass i Picassoparken, sen fick hon följa med hem och se vår nya soffa. Kvällen spenderade jag i soffan framför stolthet och fördom. För vad är väl en återförening med Mr Darcy?! =)

Eftersom Victor och jag inte har hittat en lägenhet som vi varit nöjda med, så har jakten gått vidare. Imorgon ska jag kolla på en till lgh och Anna får lov och följa med så jag kan diskutera med någon eftersom Victor är i Äholm och jobbar denna veckan. Hoppas den är ra. Håller alla mina tummar nu, vill ju flytta snart!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Mr Darcy, mmm vet precis hur du känner!!!!

2009-06-11 @ 14:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback