Ta tag i det

Sophie Arding 2009-06-16 @ 10:43:13
Idag hade jag tänkt jag skulle våga mig ut utanför dörren alldeles ensam och bege mig ut till den plats där det senast hände. Tvättstugan!! Nu får jag allt sluta upp med mina fjanterier, det hände bara en gång, eller snarare tre, men bara en dag.  Eller ja... Ni fattar... =) Vädret ar ganska bra idag. Får passa på och sitta ute med innan midsommarregnet kommer. Längtar mer och mer. Efter midsommar alltså, inte regnet. OBS. Meningslöst inlägg. =)


Se här vad som ligger här hemma och väntar. Vad kan det vara?! =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag längtar efter dig med! Och om du ska svimma kan du ju inte göra det i bättre sällskap, jag kan HLR och jag är jätte stark!

2009-06-16 @ 15:53:53
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: sis

ooohhh I hope I know!!!

2009-06-17 @ 22:13:02
Postat av: Kariin

Ny blogg nu. =) Ifall du vill kolla in. ;)

Kanske du vill hjälpa mig med headern om du är bra på sånt? ;p

Kram Karin. =)

2009-06-18 @ 15:47:17
URL: http://karinarding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback