Tenta nummer 2

Sophie Arding 2009-06-04 @ 09:24:30


Nu är det bara vi få stackars själar som fortfarande har en tenta kvar imorgon. Jag och Sofia sitter som sagt fortfarande med näsan nerkörd i böckerna och samtidigt knapprar på min miniräknare. Jag får absolut skylla mig själv som har en omtenta, men jag hade inte räknat med att klara alla under första året. Benita har också en kvar, dock en ordinarie. Lycka till och hoppas det går bra för dig! Imorgon kommer även Matilda ner till Halmstad och ska ha opponering på sin C-uppsats. Ett stort Lycka till till dig också!!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Nu jävlar, Sophie :D

2009-06-05 @ 11:51:50
URL: http://sofiaperssson.blogspot.se
Postat av: Matilda

Korrektur. C-uppsatsen hade jag opponnering på den 12 januari! Tsss.... men jag hade redovisning av min praktik i fredags! tack för en härlig kväll och en bra gårdag! Idag e jag trött!

2009-06-07 @ 14:01:05
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback