Nu finns det inget mer att göra!

Sophie Arding 2009-03-20 @ 23:21:38
De senaste tre dagarna har mitt liv bestått av löpande bokföring, bokslut, räntabilitet på totalt kapital, ackumulerade avskrivningar av inventarier, soliditet och en massa annan skit. Jag, Sofia, Anna och Emma har haft studiecirkel hemma hos oss dessa dagar med en massa godis och cola. Hur mysigt är det inte när man får umgås dygnsvis med sina vänner och samtidigt göra något som är riktigt, riktigt tråkigt?! Så mycket oväsentliga och roliga samtalsämnen vi har haft mellan varven av svettningar och ångest. Till slut har jag lagt ihop mina böcker och känner att nu kommer jag inte få in mer. Skatter får va lite si och sådär och även koncernredovisning. Men nu återstår bara en skön nattsömn och ett glatt humör imorgon! Jag har en bra känsla i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback