Overallsinvigning

Sophie Arding 2009-05-11 @ 10:21:56


I fredags var det dags att inviga våra overaller. Började kvällen med en välkomst drink som innehöll bland annat bruna bönor och sedan hade vi frågelek om vad som hänt ettorna och tvåorna. Svarade man fel fick man ta en shot. Samtidigt hade killarna i tvåan fyllt vattenpistoler med spad från surströmming och gick och sprutade ner oss. Det luktade skit!! Vi fick även ett ägg i början som skulle vara våran bäbis och som vi skulle ta hand om under hela invigningen. Jag stod mest och kollade på och skrattade åt alla när de började kasta äggen på varandra. Kan ju tillägga att jag kom hem med renast overallen av alla. Den luktade som sagt bara lite surströmming. Vi hade många stafetter med ölhävartävling och vårat lag vann inte en enda gång.

Kommentarer
Postat av: Benita

Fyfasiken, surströmming! Då luktade du säkert mumma! =)

2009-05-13 @ 14:33:47
Postat av: Sophie

Jag luktade skit kan jag säga!! Haha!

2009-05-14 @ 22:18:05
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback