Slappe

Sophie Arding 2009-05-31 @ 09:58:06


Vilken superhelg. Tentan blev dessvärre som förväntat. En stor massaker!! Ett under ska ske om jag ska kunna få godkänt på den. Kvällen blev desto roligare. Hemma hos Sofia blev det förfest, jag var nyfiken att se om mina gymnastik skills fortfarande satt i och minsann... Det gjorde dem. Ställde mig i brygga och på händer. Skit kul. =) Fortsatte kvällen på Bond.

Igår var det superväder och jag, Emma, Sofia, Victor och Niklas satt på bakgården och stekte. Senare stack jag och Emma ner till stranden för ett premiärdopp i havet. Det var förvånandsvärt varmt. Grillning på kvällen och en långpromenad runt stan.

Idag ska jag ner till Malmö och leka modell för en dag. Shit, vad jag kommer känna mig obekväm i den situationen. Får se om jag kan visa ågot resultat här senare. Bilderna ska tydligen vara riktigt dyra.



Kommentarer
Postat av: sis

Låter som en supernice helg!! Skorna fanns inte i Halmstad heller. Så nu blir det nog till att gå på nitjakt!! Puss puss

2009-05-31 @ 10:41:40
Postat av: mamma

Kan väl inte vara så nervöst att modella. Du var ju publikmagnet vid gymnastiktävlingar och uppvisningar. :)

2009-05-31 @ 17:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback