Underbar helg!

Sophie Arding 2009-05-06 @ 19:11:28

Fredrik står på andra raden nerifrån, 3:e man från höger.



Nu är jag hemma igen och har gått några dagar i skolan. Efter en så lyckad helg har jag haft svårt att acklimatisera mig hemma igen. Helgen har verkligen varit supermysig. Vi åkte upp allesammans i fredags och gick ut och åt på vår favorit restaurang jämte vandrarhemmet som vi bodde på. Gick ut på en pub och tog ett glas vin efteråt.

I lördgas tog jag och Victor tunnelbanan in till stan och sprang en snabbis innan vi gick upp till slottet där vaktombytet är. Det var strålande sol och bror var så duktig. Har aldrig sett en pågång/avgång nångång så det var jätteroligt att se. Speciellt när brorsan var med. Sprang resten av dagen på stan och jag köpte två tröjor på Zara och Victor köpte två chinos på PUB.

Kvällen åt vi ute igen på ett ställe nära vandrarhemmet. Söndagen åkte vi återigen in till stan och sprang det sista på stan. Kollade Fredriks avgång och tog en massa bilder. Efter det väntade en låång bilresa ända ner till Halmstad.

Som sagt det blir mycket lumparsnack, men jag är ju såå stolt. Och trots allt är det ju på grund av bror som jag fått göra dessa resor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback