Genom tiderna

Sophie Arding 2010-12-22 @ 16:55:03


Tyckte det kunde vara roligt att sätta ihop ett litet galleri på mina frisyrer jag har avverkat de senaste 5 åren. Efterom jag inte är någon kung på photoshop, så fick det bli ett litet ihopskrap i paint. Well, såhär blev det iaf.

2005 tog jag studenten, det var även det året jag träffade Victor. Då var håret långt och en aning slitet. =) Hade kvar det långa året till 2006 när vi flyttade ner till Ängelholm. Där hände det sedan grejer. Jag klippte först av det till en halvlängd som jag hade när vi var i USA 2007. I slutet av året klippte jag det superkort, för att sedan i början av 2008 tona det brunt. Det trivdes jag inte alls i, så när Victor och jag åkte till Nice hade jag slingat det blont igen (med såklart en del brun toning kvar). När jag började högskolan 2008, hade jag sparat en del för att sedan klippa av det kort kort igen till jul (dock inte med i kollaget). Sedan 2009 har jag sparat, sparat och sparat. Nu ska jag försöka få lite längder igen. Tycker jag har lyckats ganska bra hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback