Julbak

Sophie Arding 2010-12-10 @ 16:12:27
Har känt mig jätte krasslig ända sen i onsdags och var på vippen till feber. Som tur var bröt det aldrig ut, men jag har ändå varit väldigt hängig. Igår ryckte jag upp mig efter några ipren eftersom vi hade bakdag med tjejerna i klassen. Bakade hela dagen allt från tryfflar till pepparkakshus. På kvällen dukade vi upp till julbord med ny griljerad skinka och allt. Vi spelade även julklappsspelet och fikade allt godis vi bakat under dagen. Hur mysigt som helst.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hur blev huset? Tog allt godis slut, hade hoppats få ett smakprov =)

2010-12-11 @ 18:59:33
Postat av: Sophie

Fick ingen bild på huset färdigt tyvärr, men det blev litet och jättesött. =)

Godiset är kvar hos Sandra så tyvärr blir det inget sånt heller. Hehe!

2010-12-12 @ 15:20:27
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback