Maktlös

Sophie Arding 2010-12-01 @ 21:01:54


Ikväll har jag varit på Mattias spinning. Helt galet pass. Han är en superduktig instruktör som är cirka 2m lång och har en dialekt som påminner om fråga Bertil. Victor ringde mig när jag kommit hem, helt konstigt eftersom han är i Västervik och spelar match. Han hade fått en tackling mot huvudet under andra bytet, så han blev helt groggy och var tvungen att kliva av. Det känns lite svårt när han ringer och att jag sitter här hemma helt maktlös och inte kan göra någonting. Efter omständigheterna mår han helt ok, men ska vila någn dag innan han snörar på skridskorna igen.

För att glädja en aning, får ni en bild på mina utslagna bäbisar. Heelt underbara!! =)

Kommentarer
Postat av: mams

Snyggt jobbat!! De ser ut att må bra =) Hälsa Victor att ta det lugnt och vila upp sig =) Kram

2010-12-01 @ 21:56:15
Postat av: Benita

Åh va fina blommor! Du vet min som stod i fönstret har vissnat ganska rejält, inte alls lika fina längre :(. Lika bra att ha platsblommor, de kan jag sköta bäst :). Hälsa till Viktor! Kram

2010-12-02 @ 20:30:43
Postat av: Sophie

Tack så mycket! Så stolt är jag över dom! =) Nej, har den vissnat. Den som var så fin. Hehe. Victor mår bra och är och tränar idag igen. =) Han är glad för alla hälsningar.

2010-12-03 @ 18:30:24
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback