Nytt år

Sophie Arding 2010-12-29 @ 14:31:10


Sitter och knåpar ihop nyårsmenyn här hemma. Det föll på våran lott i år att ha nyårskalaset, vilket jag ser fram emot. Det ska bli kul och fixa och dona inför detta. Julen och vistelsen hemma har varit helmysig. Jag har fått träffa hela familjen, hela bonusfamiljen och de flesta av mina vänner så jag är mer än nöjd. Många fina klappar fick jag med som duntäcke, träningskläder, pengar och parfym mm. Hoppas ni har haft en lika fin jul som jag. Snart är det början på ett nytt år. Ska bli spännande att se vad det har att bjuda på.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Saknar dig redan!! Ha det bra och lycka till på tentorna.

2010-12-29 @ 23:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback