Happy days?

Sophie Arding 2010-01-06 @ 20:27:23
Jaha, då var det snart dags med tenta igen. Jag är totalt omotiverad och känner mig inte så värst förberedd som jag hade behövt för att vara lugn. Vädret i Halmstad de senaste dagarna har varit helt underbara, det har snöat konstant. Dessvärre straffar jag mig själv genom att tvinga mig sitta inne med lagboken. Damn vad orättvist livet är ibland. Tröstar mig dock med att jag kommer få tillräckligt med luft när tentan väl är över. Sälen, snart kommer jag!!

Har för övrigt inte än lärt mig att göra någon bra banner eller vad det nu heter, så ni får helt enkelt stå ut med denna. Orkar inte sitta och chansa längre, dessutom har jag inte tid. Bilden är från två månader sen när jag stod hårmodell. Fick till slut be min vän hämta dem nu i jul när hon var hemma eftersom jag inte fått skivorna han påstått sig skickat på posten.


Bjuder på en bild till

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jisses va läcker du är :)

2010-01-07 @ 19:52:32
Postat av: Sophie

Hihi, Tack! =)

2010-01-10 @ 13:51:43
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/
Postat av: anna

Guuuud du e så sjukt snygg, att du inte börjar jobba extra som modell=)jag vill se mer bilder!!!! Kram från mig!

2010-01-11 @ 14:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback