Vinterweekend

Sophie Arding 2010-01-19 @ 10:58:42




Nu har jag varit iväg med hela familjen, utan Victor, till Sälen för några dagars uppladdning inför den nya terminen. Har nog åkt det mesta man kan åka under dessa fyra dagar och de märks. Träningsvärk i armarna, magen, ryggen och benen och ont i knät. Första gången sedan 9-års ålderna som jag stod på ett par längd skidor igen och det var superkul. Nästan 2 mil avverkade jag med syrrans skidor. Anyway, det har varit otroligt skönt att komma iväg och trots att vädret inte har varit bra och skidåkningen utför varit mindre är jag supernöjd med mitt lilla avbrott från vardagen. Vill upp och åka mer!! och ja, jag blundar på den nedersta bilden...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Häärligt det ser ut :)

2010-01-26 @ 11:45:53
Postat av: Karin A

Skönt ser det ut, får mig o längta mer till sportlovet då vi med ska till sälen :D

2010-02-10 @ 21:12:14
URL: http://karinarding.blogg.se/
Postat av: Sophie

Åh, vad roligt. Vill åka upp igen.. =( Slog i knät andra dagen så jag åkte knappt något mer efter.

2010-02-14 @ 18:45:11
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback