Vilken lycka

Sophie Arding 2010-07-28 @ 18:18:32





Allt verkar gå min väg just nu. Solen strålar och igår kom pappa och fred ner till Halmstad. Jag skulle testa mitt första långlöp på 15 km som gick fint trots att det var 25 grader varmt. Se vad långt de har kommit på huset med. Jag är även ledig i en vecka nu. Börjar inte jobba förrän måndag och det verkar som att jag kommer få ledigt de dagar jag behöver vara ledig på. Lycka är även att jag har fått min kraschade skå/vasl utbytt på jobbet eftersom jag trodde vi hade slut på dem och att de har utgått. Det visade sig att det fanns 7 stycken till inne på lagret. Bild på den kommer senare. I helgen kommer Benita och hälsar på. Första gången sen vi flyttade till Halmstad. Ska bli så mysigt. Hoppas på att vädret blir fint, så vi kan ligga på stranden och gå på after beach. Den besökte för övrigt jag, pappa och fred igår. Stannade och satte oss i skuggan och lyssnade på musik. Mycket trevligt! Nog pratat, jag tror ni har fattat att: Det går bra nu!! =)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Uhu jag saknar dig med, och gråter en skvätt över de fula bilderna på mig ;-) Nästa vecka drar jag till Helsingborg, så har du vägarna förbi efter kl.19.00 så är jag ledig! Annars kommer vi ned till Halmo nästa helg, för då ska vi på bröllop! Tjoho! Jobbar du då? Pussssss

2010-07-29 @ 21:30:55
Postat av: Sophie

Benita kommer imorgon och det ska ju regna, så vi kanske tar oss en road trip neråt. Ska höra vad hon känner för. Nästa helg åker vi till Köpenhamn med ett annat par från Sundsvall, så då är vi inte hemma. Vi kan väl höras av imorgon kanske?! Hade varit kul och ses. =) Pusssar och Kramar

2010-07-29 @ 22:23:11
URL: http://pinkystarfish.weblogg.se
Postat av: sis

Kul att det flyter på bra!! Hoppas du inte blev allt för avskräckt av långlöpning utan fick mersmak! Kommer du hemåt nåt mer innan bröllopet, eller hur ser det ut? Kram

2010-07-30 @ 14:30:59
Postat av: sis

Kul att det flyter på bra!! Hoppas du inte blev allt för avskräckt av långlöpning utan fick mersmak! Kommer du hemåt nåt mer innan bröllopet, eller hur ser det ut? Kram

2010-07-30 @ 14:31:09
Postat av: Matilda

Aha! Va mysigt med lite Benny sällis! Ja åker ju inte till HBG förrän på måndag. Hur länge stannar hon? Aha Köpenhamn! Va roligt! Kommer ni den 14:e? PUsss

2010-07-30 @ 20:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback