Mer bröllop

Sophie Arding 2010-06-18 @ 11:18:18




Veckan har varit häktisk. När jag inte har jobbat har jag umgåtts med Linda som har varit i Halmstad och hälsat på. Jag har varit på Bakfickan och ätit middag med Johanna och gänget och igår hade vi grillkväll med jobbet. Skönt att träffas utanför jobbet och kunna prata om annat än jobb. Ändå går det ju inte komma ifrån att det är möbelförsäljare man jobbar med då det dök upp frågor kring om utemöblerna vi satt på var oljade eller lackade. I helgen kommer en av Victors vänner och hälsar på och för mig nalkas jobb ända fram till midsommar. Puh!

Bröllopsklänngingen bakifrån var otroligt fin (syns kanske lite dåligt på bilden). Mitt egna tärnklänningsletande går fortfarande vidare. Har inte hittat någon fin klänning än till systerysters bröllop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback