Nostalgi

Sophie Arding 2010-05-23 @ 16:35:42



Härliga lördag! 26 grader varmt, klarblå himmel och gymnastik. Det hade kunnat vara bättre om jag inte hade skolan som flåsade i nacken, annars hade det definitivt varit en perfekt dag! Det var jättelänge sedan jag var och titta på gymnastik och det var verkligen en skön upplevelse att sitta på läktaren igen och insupa doften av gamla redskap, svett och huvudvärk. Haha, inte riktigt så var det väl, men bra nära. Huvudvärken var där iaf för den torra och varma luften. Ska kanske klargöra att det var Gymnastik SM i Halmstad denna helgen och jag var bara tvungen att gå och kika lite, men var även där för att träffa mina vänner från Huskvarna som hade tagit sig ända ner hit. Det var som vanligt väldigt imponerade, men samtidigt förvirrande eftersom de hade gjort om poängsystemet och jag inte fattade någonting av det. Kvällen slutade med ett, två glas vin på Bulls.

Kommentarer
Postat av: Johanna S

Visst är det härligt. Riktigt trevligt att vi hann å ses så pass mycket ändå :) GF Ling vann damernas idag, spännande på slutet. Ett redskap kvar och det skilde 0.150 p. Men deras fristående räddade dom. Och när det var ett redskap kvar i mixen låg Örebro och GF Energo lika.. Det var kul. Glenn vann ;)Tack för ditt trevliga sällskap. Kram

2010-05-23 @ 19:45:01
Postat av: Matilda

Jag längtar efter dig! Kom heeeeeem! Puss

2010-05-24 @ 19:17:19
Postat av: mamma

Kunde väl tänka mig att du inte kunde missa det evenemanget. Riktig nostalgi kan jag förstå. Sol här också i lördags. Brände mig lagom röd med breda axelband =( Puss på dig så ses vi snart.

2010-05-24 @ 21:30:40
Postat av: Sophie

Matilda: Längtar efter dig meed!! Skulle hem i helgen, men det jag ska jobba istället. =/ Vet inte när jag kommer hem nu. =( Pusssss



Johanna: Tack själv, det var mysigt att träffas och prata av sig lite igen. ;)

2010-05-26 @ 22:00:37
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback