Pepp

Sophie Arding 2010-05-20 @ 12:33:44

Ni är för himla snälla med era kommentarer. Jag känner stödet från er oerhört mycket och humöret börjar redan vända. Nu de senaste dagarna har till och med solen börjat titta fram och temperaturen har skjutit i höjden. Även det är en boost för mitt humör. Nu börjar jag äntligen bli sjukt laddad på sommaren. Det kommer bli en händelserik sommar. Så mycket att göra och förbereda. Otroligt mycket att se fram emot. =) Inte sämre blir det att Victor studsar iväg om mornarna uppklädd till tänderna i kostym och fina skor. Detta tror jag att jag skulle kunna leva med ett tag. Bara de där jädra tentorna blir överstökade. PEPP!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohhh... shit så gott de ser ut! Hade varit fint med ett glas vitt i solen med dig! Pusspuss

2010-05-20 @ 18:18:29
Postat av: Matilda

Den förra kommentaren var från mig ;-)

2010-05-20 @ 18:19:01
Postat av: mamsen

snacka om avundsjuka. Här lyser solen med sin frånvaro. Dimma men varmt. Dock visade sig solen en stund vid husbygget till Freddes stora fasa. Bonnabränna!! Puss

2010-05-20 @ 19:17:06
Postat av: Sophie

För att dämpa allas avundsjuka en aning, så kan jag erkänna att bilden är tagen förra sommaren när jag och victor var i stockholm. Själv sitter jag inne och deppar och tittar ut på det fina vädret. Men till helgen blir det ändring på det. =) Hoppas solen håller i sig bara. =) Puss på er

2010-05-20 @ 20:41:03
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback