Rubrik?

Sophie Arding 2010-05-19 @ 10:15:58


Mitt liv känns helt upp och ner just nu. Det har det i och för sig gjort hela våren. Så mycket tid jag ahr lagt på skolan har jag nog inte gjort under hela tiden på grundskolan. Kan det vara så att jag har förvandlats till en pluggnörd? Allt pluggande börjar iallafall nu att ta ut sin rätt. Jag kommer knappt upp på mornarna och har megafrukostar, kommer på ursäkter för att inte behöva sätta mig ner med böckerna. Längtar till jag ska börja jobba och är allmänt omotiverad. Vet att det är helt fel tidpunkt för det just nu, men sitter istället med böckerna till sent sent på kvällarna. Är det ett nytt pluggsyndrom som har drabbat mig tro?! Anyway, den rätta medicinen är nog att ta tag i kragen igen och sätta sig ner för att komma över den där gränsen till att bli ett fullbordat pluggmonster. Lampan ovan är ett bra exempel på vad jag istället sitter och tänker på istället för kassaflöden och obligationer.

Kommentarer
Postat av: Johanna S

Jag vet att du orkar igenom det sista i skolan nu och att det kommer gå bra. Du är duktig som är ett pluggmonster och det du lägger ner i tid nu får du alltid igen sen :) Be strong! Jag ringer dig i helgen så vi ialla fall får ge varann en kram.

2010-05-19 @ 13:41:05
Postat av: Matilda

Baby! Du är såååå duktig. Kan trösta dig med att jag kände precis likadant. Supersurt, men så skönt när du e klar! Snart e de sommarlov(jobb)! Tjoho! Du är bäst! Kämpa på!

2010-05-19 @ 18:39:22
URL: http://www.matildamaria.blogspot.com
Postat av: mamma

Håll ut nu hela vägen så känner du dig jättenöjd. Tänker på dig varje dag. Pappa hälsar också. Pussar

2010-05-19 @ 19:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback