Mina bäbisar

Sophie Arding 2010-11-18 @ 10:57:52


Har man inga egna riktiga bäbisar, får man lov att skaffa sig något annat att måna och ta hand om. Jag kör på orkidéer. =P Och se vad stora dom har blivit (Bilden är dock rätt dålig med webcam). 2 nya stänglar har vuxit upp och två små har växt ut från de gamla. Det har kommit inte mindre än 11 nya knoppar. Har en till orkidée som även den har växt en stängel på. Åh, så dom växer så det knakar.

Just nu sitter Victor och har föreläsning med england. Via skype. Hur modernt är inte det?! Själv tar jag hand om tvätten och ska snart ge mig på makroboken. Hur kul dag?!

Kommentarer
Postat av: mams

Oj vad de har växt sen jag var där. Det blir fint när de blommar.

2010-11-18 @ 20:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback