Update

Sophie Arding 2010-10-11 @ 16:50:52
Ett helt patrask fick ja med mig till Göteborgsvarvet 21 Maj 2011 och det är jag så glad över. Mamma blev återigen motiverad att anta ännu en utmaning. Johanna och Victor vill komma med och stötta längs med banan. Sist men inte minst fick jag även med mig Benita runt de 21 km. Är superglad för att du också ville vara med! =) Anmälan är tyvärr stängd nu eftersom det är fullt, men såklart om det finns fler som vill följa med och stötta och ha en heldag i Götet så tvivla inte. Följ med!! =)
Hittade denna oerhört vackra bilden när jag satt och letade efter en passande bild för detta inlägget. Denna är inte ett dugg passande, utan bara ful. Haha! Den är från Victor och min första lägenhet i Ängelholm och när vi skulle bli sambo. Kan ni tänka er att det är hela 4 år sen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var väl ingen ful bild. Ni är så söta. kramar

2010-10-11 @ 20:45:14
Postat av: Sophie

Tack mami! =)

2010-10-13 @ 21:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback