Avklarat

Sophie Arding 2010-09-09 @ 16:04:21
Nu har skolan dragit igång igen och det med full fart. Redan nu har vi fått 3 uppgifter varav två ska lämnas in nästa veka. I Mikron har vu uppgifter att göra varje vecka, men det är för våran egen skull så det måste också göras. Tentan jag skrev för ett par veckor sedan klarade jag och är jättenöjd för det. =) Det enda som återstår nu är då affärsredovisningen som jag har krigat med i snart 2 år nu. Någon gång måste jag ju klara den med. I helgen åker jag till Huskvarna igen för att hämta upp lite litteratur och även för att göra ett långlöp med lite sällskap. Det är inte långt kvar nu till loppet. Nu är det hårdträning som gäller och jag har varit ute två ggr denna veckan och ska ut en gång till. Tre löpningar i veckan är ett måste. Hoppas bara knät håller. Har köpt nya löparskor, så jag hoppas de kan hälpa mig en aning.

Kommentarer
Postat av: mamma

vill än en gång understryka att det var trevligt med vårt långlöp,kan leva på det ett tag nu =)

2010-09-12 @ 20:43:54
Postat av: Johanna Söderqvist

Jag hoppas också att ditt knä håller :) Tack för i Lördags. KRAM

2010-09-13 @ 08:38:05
Postat av: moster

Härligt ,själv plockade vi 12L kantareller.kram

2010-09-13 @ 19:43:51
Postat av: moster

Härligt,själv plockade vi 12L kantareller. Kram

2010-09-13 @ 20:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback