Byta inriktning?

Sophie Arding 2010-09-05 @ 16:53:38


Såg ett inslag på smålandsnytt när jag var hemma nu senast då de var på arbetsförmedlingen och intervjuade på grund av att det är så många som är arbetslösa nu. Eftersom försvarsmakten ska anställa yrkessoldater har de skickat hem ett stort papper som man ska vika ihop och få fram en kod som man sedan kan ansöka med. Detta uppdraget gav reportern till några stycken för att testa hur svårt/lätt det var att vika ihop, vilket personerna misslyckades med totalt och gav upp. Stolt kan jag ju nu visa upp att jag själv vek ihop detta på under 5 min. =P Kanske ska bli soldat iaf?!

Kommentarer
Postat av: freddan

well, du får gratis mat men lönen suger dase..

2010-09-05 @ 21:57:54
Postat av: Sophie

Hahaha!! True true!!

2010-09-06 @ 14:06:01
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/
Postat av: Anna

ja fick inte ihop det joel fick ihop det hahah jag ska INTE bli soldat=)

2010-09-06 @ 18:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback