Lidingöloppet

Sophie Arding 2010-09-19 @ 13:55:32





Om en vecka är det äntligen dags för lidingöloppet och jag har inskaffat nästan all utrustning som krävs för loppet. Jag kommer springa i ett par sprillans nya Asics GT-2150 och förhoppningsvis tröjan från Nike som jag köpte i fredags. Det som återstår nu är att skaffa påsar med kolhydratladdning som jag ska försöka få i mig några dagar innan loppet.

Klart ni måste vara med och följa mina tider under loppet också. Jag startar klockan 13.50 och genom att gå in på lidingöloppets hemsida och söka på mitt startnummer: 92313, så kan ni se mina mellantider var 5:e kilometer.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, nu är det snart dags. Nu börjar vi kolhydratladdningen. Kram

2010-09-20 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback