Söndag igen

Sophie Arding 2011-04-17 @ 15:01:26
Så var det som sagt söndag igen. Denna helgen har även den gått fort precis som alla helger brukar göra. Jag har hunnit med en myshelg i Falkenberg som kantades av allergichocker och god mat. Har även hunnit fira en 30-års dag, pratat med poliser och nu sitter jag och försöker plugga lite. Korrelationskoefficienter, Covvarians och standardavvikelser. Kan man spendera en söndag roligare än såhär? Tveksamt!! OBS. Det har inte hänt något farligt med mig eller någon annan. Bilden är tagen för några dagar sen och det är effekter från min kameraapp som gör att den ser ut så. Inget konstigt har hänt min arm.

Kommentarer
Postat av: Pa

Låter som ett trevligt avslut på din helg, och kanske du ser ljuset i tunneln nu.

2011-04-17 @ 19:27:00
Postat av: mams

Händelserik helg, verkligen. Känner du redan av pollen? Pratat med poliser? Har det hänt något med armen eller är det bilden? Nu blev det många frågor på en gång. Kram

2011-04-17 @ 21:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback