Trött

Sophie Arding 2011-04-20 @ 20:26:48
Huva vad trött jag är nu för tiden. Jag kommer baske mig åldras på förhand tror jag. Denna våren har varit fruktansvärt hektisk och denna veckan tror jag har toppat allt. Vilket seminarie. Brr, vilken pärs. Det gick ganska bra för mig och Mimmi, men en grupp fick det hett om öronen. Nu ligger jag i soffan och återhämtar mig efter dagen och en löparrunda med ett glas vin och kollar finalen i Sveriges mästerkock. Håller på Louise och inte irritationsflugan Jennie.

Kommentarer
Postat av: Bro

Själv har man gått och blivit sjuk, huvudvärken dunkar ändå måste man skriva rapporter och plugga inför de kommande 3 omtentorna, huvalige. Ha de gött och vila nu!

2011-04-20 @ 20:32:24
Postat av: Soffan

Usch då, har du gått och blivit sjuk. Stackare! Du får hålla ut och plugga på så gott du kan. =) Krya på dig!

2011-04-21 @ 07:56:51
URL: http://pinkystarfish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback