Frånvaro

Sophie Arding 2011-08-06 @ 12:15:59
Bra frånvaro för mig på bloggen nu märker jag. Jag är inte ett dugg inspirerad att blogga för tillfället eftersom jag har massor som snurrar i huvudet. Anyway, idag är jag ledig från jobbet. Enda lediga lördagen denna sommaren (förutom när Benny var nere och jag tog mig ledigt). Det kommer inte gå att arbeta under sådana här förhållanden en sommar till, det vill jag lova! Idag ska jag iallafall ut till sista after beachen och se du o jag som jag tror det är som spelar och ikväll blir det utgång i stan. Imorgon blir det tvättdag, kanske en runda på Tall ship som är i Halmstad under helgen och förhoppningsvis ska jag börja på plugget lite smått. Tenta nästa lördag. Huua! Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: mams

Se till att ha en mycket trevlig och avkopplande kväll.

2011-08-06 @ 21:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback