Nu börjas det

Sophie Arding 2011-08-14 @ 13:28:30
Dags för de ensamma söndgarna att ta sin börja nu. Victor har team-dag med laget idag med träning, lunch och senare i eftermiddag är det "Hammers on ice" där de ska presentera alla spelare för säsongen och sedan spelar de intermatch. Jag passar på och kolla på riddarfilm som Victor ogillar i mina mönstrade braxor och sedan blir det tvätt. Har även tagit mig tid och bytt ut mitt rosa somriga lack till en mer höstig brun som jag gillar skarpt! Får se sen om jag tar mig till hallen för att stötta snubben.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Själv sitter jag och har det lååång tråkigt på jobbet... Tycker om byxorna =)

2011-08-14 @ 17:22:32
Postat av: Sophie

Va?! Inte visste jag att du jobbar helg?!

2011-08-14 @ 18:14:44
URL: http://pinkystarfish.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vist jobbar jag helger på Väla! Men nu har jag bara 2 jobbdagar kvar sen flyttar jag uppåt! Hoppas vi ses snart vännen! Kram =)

2011-08-22 @ 18:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback