Julledigt!

Sophie Arding 2011-12-26 @ 10:04:21

Vilken helg! Har varit och flängt precis överallt. Dan före doppardan tillbringade vi hemma med syster, man och systerdotter och farmor för lilljul. Hög mysfaktor!

Julaftons morgon åker vi ner till Kalmar till mormor och morfar. Äter god mat och moster och mosters man kommer. Går på midnattsmässa på kvällen vilket var en upplevelse och ovanlighet i sig.

Juldagen åker vi till Öland för att önska gammelmormor God Jul. Far hem till Huskvarna och sen direkt vidare till "svärmor" för middag och ännu mer julklappar. Kvällen tillbringade jag lugnt hemma hos Snuttan där Matilda också var. Ingen utgång för oss tanter inte och det var skönt att få skvallra av sig lite, inte minst träffa mina bästisar igen!

Idag har jag äntligen fått sovmorgon. Dock blir inte åkandet slut. Vi ska snart bege oss till huset i bunn och kika hur långt pappa har kommit, hem sen och hinna träffa nästa Matilda eventuellt. I eftermiddag blir det sen hockey och därefter lilljul med "svärfar" och hans familj. Puh!!

(min nya locktång/plattång jag fick av lovely i julklapp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback