20110206

Sophie Arding 2011-02-06 @ 11:37:02
Jag har en rikigt bra dag idag. Hua! Skulle behövt sätta mig med plugget för två timmar sen, istället går jag omkring här hemma i mina mest urtvättade kläder jag kunde hitta i garderoben. Usch och fy! Har även fått dille på mitt hår. Jag har mina perioder då jag har samma frisyr dag ut och dag in. Just nu är jag inne i min period där jag har uppsatt hela tiden. Det tyder ganska väl på att jag måste gå och klippa mig!
Det känns också mycket skönt att ha kunnat konstatera att jag, fram till sommaren, kommer att ha en tenta i månaden. Jippie!! Med start på lördag.. Inte nog med tentorna, vi skriver uppsats samtidigt. Det märks att examen börjar närma sig och tills dess vill man ju ha färdigt och klarat allt. Ser verkligen fram emot denna våren.......

Kommentarer
Postat av: Pa

Snygg bloggsida du skapat. Låter som du just nu har koll på din situation. Ha de bra gumman

2011-02-06 @ 20:24:00
Postat av: Benita

Vad fin bloggen har blivit!! Alltså Sophie du tar examen till sommaren, helt sjukt ju!!! Du är så duktigt, det kommer att gå galant, bara och kämpa på ;). KRAM KRAM

2011-02-06 @ 21:05:50
Postat av: Benita

Vad fin bloggen har blivit!! Alltså Sophie du tar examen till sommaren, helt sjukt ju!!! Du är så duktig, det kommer att gå galant, bara och kämpa på ;). KRAM KRAM

2011-02-06 @ 21:07:54
Postat av: Beundraren

dille o så du veeet

2011-02-07 @ 20:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback