And on it goes

Sophie Arding 2011-02-23 @ 16:53:19


God eftermiddag! Äntligen har jag och Mimmi börjat få lite framgång med uppsatsen. Vi har haft en svacka nu i nästan två veckor vilket har gjort att vi inte fått så mycket på print, men idag fick vi oss en kick. Jag ringde ett företag i Ängelholm och fick ett ja till intervju. Man kan säga att jag fick en dubbelkick av det. =) Även när vi sammanställde det vi har skrivit på teorin insåg vi att vi redan är uppe i fyra sidor. Många bäckar små..

Ikväll ska Victor och jag gå på handboll. Det var någon vän till Victor som möter Drott. Det blir första handbollsmatchen jag går på ever. Spännande!
Rättning: Min första elitmatch.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad skönt att det har lossnat lite i ert arbete. Ha det så trevligt på matchen!

2011-02-23 @ 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback