Fest

Sophie Arding 2011-02-28 @ 15:02:07
Födelsedagsbarnet
Tillgången till internet har varit begränsad i helgen eftersom det trådlösa kraschade hemma. Min frånvaro har även berott på en enormt trevlig och lyckad 80-tals fest för Benita. Maten var supergod och kvällen blev väldigt lyckad. Har även hunnit att umgås rejält mycket med familjen vilket var välbehövligt eftersom det var länge sedan som jag träffade dem nu (tråkigt bara att inte träffa pappa). Tillbaka till verkligheten nu och jag känner mig risig direkt. Fick ställa in uppsatsarbetet idag så vi får sitta på varsitt håll. Blir bättre til imorgon hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Låter inte bra, hoppas du inte blir mer sjuk. Krya på dig. Kram

2011-02-28 @ 18:23:47
Postat av: Matilda

Säger som Benita... vaaaaa blek jag äääär!

2011-02-28 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback