Hantverkare

Sophie Arding 2011-02-16 @ 11:07:24






Idag är jag hemma och gör inget direkt speciellt förutom att sitta och söka material till uppsatsen och läsa lite fastighetsrätt. Ska försöka ta mig ut lite senare idag och springa en runda.

Tänkte visa lite bilder från när jag var med och  skruvade på panelen på huset i höstas. Det här var som ni ser på datumen ett tag sen och nu har pappa och mamma, vad jag förstått, kommit väldigt mycket längre. Väggen är uppe och vindtät på nedre plan och den vita, temporära dörren har bytts ut mot den "riktiga" grå med en tvåa i glas på. De har även satt in kaminen som de eldar i för att hålla lite värme. Ska bli spännande och se nästa helg när jag åker hem och får se hur långt de kommit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback