I väntans tider

Sophie Arding 2011-02-22 @ 11:58:20
Sitter just nu i soffan och har den där obehagliga känslan i kroppen. Precis samma känsla som jag hade vid denna tiden för ett år sedan. Går in i mina mappar och ser att det är faktiskt endast 4 dagar som felar. Jag pratar såklar om jobbansökan och mitt Cv. Jag öppnade filen och tittade igenom den lite flyktigt. Började ändra datum och ålder och liknande, men inte mycket mer. Sen blev jag sittande stirrande på dokumentet. Är verkligen mitt karriärsmässiga mål att bli mäklare längre?! Om inte, vad vill jag då bli? Börja söka anställning eller sommarjobb? Läsa ett år till? Kanske Magister? Ungefär dom tankarna virvlar runt i huvudet på mig. En sak är iallafall säker. Börja ta tag i det nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback